L/K-spillere tatt ut blant kretsens beste

Postet av Lyngen/Karnes IL den 9. Nov 2023

Flere L/K-spillere har kommet med i uttaket til de ulike kretslagene for aldersgruppen 2008-2010.

Denne uken kom det endelige uttaket for årets kretssesong for jenter og gutter i aldersgruppen 13-16 år. Og det er gledelig at L/K har sine representant er på flere av lagene!

Først så er Vebjørn Tokle (15) inne blant kretsens 22 beste på G2008-laget. Tokle har rukket å debutere på A-laget i år og ingen som har sett han spille fotball i 2023 kan være overrasket over at han er blant kretsens beste spillere i sin årsklasse.

Vebjørn Tokle

Og familien Tokle gir seg ikke der! Også lillesøster Malin Tokle er tatt ut på kretslaget - på J2009. Malin spiller på Furuflaten og er én av to Nord-Troms-spiller på dette laget. Den andre er Astrid Lilleng fra Storfjord. Begge to spiller på samarbeidslaget NIL-FIL-L/K-SIL. Gratulerer med uttaket!

På J2008-laget har L/K to spillere, nemlig Linnea Ribe og keeper Elisabeth Lyngdal. Begge spiller på samarbeidslaget, som har hatt stor fremgang og svært gode resultater de siste sesongene. Det samme gjør for øvrig Sanna Hausner (FIL), Mia Lingrasmo (NIL) og Leona Letto (SIL). Alle fem har kommet med på J2008-kretslaget.

Gratulerer til alle sammen og lykke til med kretssesongen!