B-laget vant

Postet av Lyngen/Karnes IL den 14. Jun 2006

L/K 2 gjorde som A-laget gjorde på Finnsnes tidligere i år - tok tre poeng.

B-laget avgjorde kampen mot FIL 2 på overtid. Et frispark, påfølgende ping-pong inne i feltet og så blir Cato Larsen felt. Straffen setter han rutinert i mål og dermed vinner L/K 2.

L/K kom til Finnsnes med bare 10 mann og med utespiller Mats Håkon Karlsen i mål. Den 11. spilleren, Kristian Rognli, kom på banen etter 20 minutters tid på grunn av sen avgang fra Tromsø grunnet jobb.

Det var med andre ord ikke duket for den store offensiven fra start, i en 4-4-1-formasjon. Men etter heroisk innsats fra alle, ble det likevel tre poeng. Den purunge venstresiden, med Jan Robin Bjørn og den debuterende Robin Samuelsen (begge to 15 år), holdt nivået meget godt og bidro godt til å tette igjen bakover.

L/Ks lag: Mats Håkon Karlsen; Jan Robin Bjørn, Uno Nesvik, Frank Nilsen, Kristoffer Fagerborg; Robin Samuelsen, Cato Larsen, Ole Remi Hausner, Aleksander Heiskel; Åmund Rognli.

Innbytter: Kristian Rognli