Oldboysen til kvarten

Postet av Lyngen/Karnes IL den 12. Aug 2006

Etter en seier, en uavgjort og ett tap er oldboyslaget til L/K-FIL i sluttspillet i NNM i Mo.

Akkurat nå spiller oldboysen kvartfinale mot Bodø/Glimt. L/K ligger under 1-0 men ifølge en kneskadet Arne Karlsen er det gode sjanser for å vinne kampen. L/K-FIL er bare tolv mann igjen i stallen etter Karlsens kneproblemer.

Fredag spilte lyngsværingene 2-2 mot Gevir Bodø. Lørdag tapte man for 2-1 Bossmo, mens det ble seier mot arrangørklubben Stålkam 2-1 i siste kamp. Dermed ble det kvartfinalespill på L/K-FIL.

Av spillere på det sammensatte laget kan vi, i tillegg til nevnte Karlsen, ramse opp navn som Viktor A. Sørensen, Rune Larsen, Jørn Henriksen, Oddbjørn Karlsen og Ståle Hamnvik. Alle disse spilte forøvrig i lag på L/Ks A-lag i sesongene fra 1992 til 1994.