Henriksen forlater L/K

Postet av Lyngen/Karnes IL den 27. Aug 2007

Her er en transfer du ikke hadde forventet.

19 år etter at han først signerte for Lyngen og snaue ti år etter at han re-signerte for L/K har nemlig Jørn Egil Henriksen (38) igjen forlatt sin "andre moderklubb".

I går, etter å ha spilt sin første 4. divisjonskamp for året, tok han overgang til Slettaelva (!9 for å spille oldboysfotball der ut sesongen. Henriksen har vært en av klubbens aller mest stabile målgjørere gjennom tidende fram til han la opp etter 2001-sesongen. Siden har han spilt 4. divisjon og oldboys for L/K fram til han i går altså gikk til en tromsøklubb for første gang i karrieren.

Jørn har også spilt for den reelle moderklubben Storfjord, samt at han hadde to sesonger i Finnsnes da de var på topp.

Jørn har lovd at han skal tilbake til L/K så snart oldboys-sesongen er over, og at han skal betale overgangsgebyret selv!

Som den målscoreren han er var det også vel fortjent at han fikk seg et mål i sin foreløpig siste kamp for L/K - 6-0 målet mot Salangen 2 i går.

Vi ønsker Jørn Egil lykke til i jakten på Old-boys KM i Slettaelva!