Ny 4-0 seier

Postet av Lyngen/Karnes IL den 24. Aug 2008

B-laget fulgte idag opp A-lagets seier lørdag.

L/K 2 sendte Loke tilbake til Tromsø med 0-4 i bagen i kveld, de samme sifrene som A-laget slo Ishavsbyen med lørdag.

Det sto 2-0 til pause etter scoringer av Steffen Dreyer og Alexander Løvland Rygh. Etter hvilen satte Dreyer inn et mål til, i tillegg til at Jan Robin Bjørn kom på scoringslisten med en ny heading.

Fine takter fra L/K 2 i dag, selv om litt upresist pasningsspill nok berøvet L/K for flere mål.

Kampen representerer en fin revansj for L/K-spillerne, hvorav flere var med og tapte hele 8-1 mot nettopp Loke i vår. 4-0 seieren betyr at både A-laget og B-laget holdt nullen i deres kamper i helga. Det er ikke hverdagskost.

L/Ks lag: Henning Hansen; Jonas Samuelsen, Jan Robin Bjørn, Mats-Haakon Karlsen, Kristoffer Fagerborg; Andreas Holm, Andreas Løvland, Alex Løvland Rygh; Steffen Dreyer, Fredrik P. Johansen, Rune Kristiansen.

Innbyttere: Magnus Minde og Rune Larsen

Gule kort L/K: Jonas Samuelsen og Mats-Haakon Karlsen