L/K 2009

Postet av Lyngen/Karnes IL den 13. Des 2008

Løvland signerte

Andreas Løvland har skrevet sin første fotballkontrakt.

L/Ks 15-åring signerte torsdag før treninga i Lyngenhallen en treårskontrakt med L/K. Sammen med pappa Jarle ble papirene signert i hallen Andreas har flere treningstimer i enn de fleste.

Andreas er den foreløpig siste i rekken av L/Ks unggutter som har tatt steget opp på A-laget og dermed fått kontrakt med L/K.  etablert seg der. Løvland debuterte 15 år og 79 dager mot Ramfjord på Polleidet i august og rakk å spille ti kamper (to mål) på høsten.

Det blir spennende å se hva en ny vintersesong med harde og gode treninger i Lyngenhallen kan få og si for den videre utviklingen til Løvland og de andre ungguttene i klubben. I A-treningsgruppa i Lyngen er det en rekke andre unggutter som også representerer litt av L/Ks fremtid, som Jonas Samuelsen, Martin Strand, Jøran G. Åsheim, Joakim E. Nilsen og keeperne André Våge og Erlend Strand.