Futsal-landslaget:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 18. Jun 2009

Helberg for Norge?

L/Ks venstreback Aleksander Helberg er tatt ut i en nordnorsk futsal-tropp som skal prøve å kvalifisere seg til landslaget i futsal.

Reisaværingen, som spilte på futsal-laget Kåfjord i vinterens futsalserie i Troms, er én av 20 spillere som er tatt ut til futsal-samling i Stakkevollanhallen 15. november.

Selv om Helberg har til gode å score for L/K i sine 17 første kamper for klubben, så var han en trofast målgjører for kåfjordingene i vinter. L/K gratulerer Helberg med uttaket, og satser på at reisagutten, som kom til L/K foran årets sesong, tar steget helt opp i landslagstroppen!

Også eks-L/K-erne Jørgen Vik og Vegard Braaten er blant de uttatte til futsalsamlingen. Spillerne er hentet fra de som deltok i futsalserien i vinter og som er tilknyttet ett av de registrerte futsallagene i kretsen.