4.divisjon: Tap i sesongavslutningen

Postet av Lyngen/Karnes IL den 28. Sep 2009

L/K 2 tapte 5-2 i sesongavslutningen.

Utgangspunktet for sesonavslutningen i 4.divisjon var grei; Holde Loke bak seg på tabellen ved å gjøre en solid innsats på Stakkevollan kunstgress.

Åpningen på kampen var bra, og det var veldig fortjent at Robin W.Samuelsen førte bortelaget i ledelsen etter et vakkert angrep.  Når vi passerer halvtimen setter samme Wikbo inn 2-0 etter å ha blitt spilt på blankt mål av Øyvind Garfjell.

Der og da virker kampen nesten avgjort, og bortelaget har endel skikkelig feite muligheter til å øke ledelsen både en og to ganger, men det vil seg ikke. Etter 40 minutter reduserer Loke på en gjennomløpning, før de utligner på et plassert skudd fra 16 meter rett før pause.

Etter en solid start på 2.omgang, som dessverre ikke gir utteling, kontrer Loke inn 3-2 etter 65 min. Etter dette går rullegardinen ned for L/K guttene, og Loke får enorme rom å boltre seg i.

Dermed en avslutning som oppsumerer sesongen for b-laget; nemlig fra det meget solide til det helt elendige.

L/K: Jørn Henriksen, Kåre Johnsen, Jan-Robin Bjørn, Frank Nilsen, Lasse Simonsen, Rudi Dreyer, Ole-Remi Hausner, Aleksander Hellberg, Jonas Samuelsen, Robin Wikbo Samuelsen, Øyvind Garfjell.

Gult kort: Lasse Simonsen

Innbytter: Magnus Minde.

Dermed endte L/K 2 sist i 4.divisjon, noe tabellen viser i klartekst. Dermed må reservene starte neste sesong i 5.divisjon.