Tyrkia 2011:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 2. Apr 2011

Tapte mot hviterusserne
Lokomotiv Minsk ble for sterke for L/K-guttene i ettermiddag.

Det ble til slutt tap 0-3 for Lokomotiv Minsk i L/Ks andre og siste treningskamp i Tyrkia. Et fortjent tap for laget som spiller på nivå 2 i hjemlandet og som også har spilt i den hviterussiske toppserien.

Gledelig nok sto det 0-0 til pause, men etter hvert ble hovedstadslaget for sterke for Lange og Johansens menn. 0-1 kom etter 47 minutter, 0-2 etter 57 minutter og 0-3 kom tre minutter før slutt.

L/Ks lag: Jørgen Vik; Joakim Einebakken Nilsen, Mats-Haakon Karlsen, Jan-Robin Bjørn, Øyvind Garfjell, Ole Oscar Ross, Tarjei Hansen Gautestad, Andreas Løvland, Espen Haugen; Magnus Henriksen, Ståle "Junior" Johansen.

Innbyttere: Ole Remi Hausner for Løvland (60), Tomas Einebakken Nilsen for Mats-Haakon (65), Jonas Samuelsen for J Einebakken Nilsen (65), Alexander Løvland Rygh for Bjørn (75), Oskar Leiros for Ross (76) Kristian Granås for Hansen Gautestad (76)

Tyrkia-oppholdet avsluttes søndag. Onsdag er det alvor, når Bossekop er cupmotstander - forhåpentligvis på en vårklar Geitnes-bane.