3. divisjon avdeling 12:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 2. Apr 2012

L/K er oddsfavoritter
Men oddsselskapet Nordicbet har god tro på ett lag til i avdelingen.

Vel hjemkommet fra treningsleiren i Tyrkia så kan L/Ks spillere og trenere slå fast at oddselskapet Nordicbet har tro på seriegull i Lyngen i 2012.

I deres vurdering av avdeling 12 så anser de nemlig Johansen, Lange og Johnsens menn for å være knepne favoritter, men med Fløya pustende like bak.

Slik begrunner bettingselskapet sine vurderinger:

I avdeling 12 tror vi Lyngen Karnes er det laget som kommer til å
overbevise mest. Årsaken er at laget var noen få mål ifra å rykke opp
ifjor, de har beholdt stammen i laget og har en fin mulighet til rykke opp
i år. Oddsen for at Lyngen skal vinne er nå 2.75, men hakk i hel kommer
Fløya med 3.0 i odds.

På de neste plassene følger Skarp og Bossekop med 7,00 og 8,00 i odds mens en Kirkenes-seier i årets sesong vil gi tolv ganger pengene tilbake. Det samme vil Norild og Porsanger gi.

Deretter følger Hammerfest, Salangen, Ishavsbyen, Nordreisa og til slutt nyopprykkede Tverrelvdalen.

Nordicbet hadde også L/K som favoritt i fjor og selv om de bommet til slutt så må man kunne si at det var nære på at det traff. La oss håpe de er hakket mer treffsikker i 2012!