Junioravdelingen:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 25. Okt 2012

Heder og ære til talentene
Vellykket årsavslutning for L/Ks junioravdeling onsdag.
TALE TIL UNGDOMMEN: L/Ks styreleder Johnny Hansen trakk under årsavslutningen blant annet fram det gode arbeidet som gjøres i junioravdelingen i L/K.

Rundt 150 L/K-ere hadde tatt turen til Geitnes onsdag kveld for å ha årsavslutning for junioravdelingen. Pizza, brus, kaker og kaffe på menyen og ikke minst diplomseremoni for alle barna som har spilt fotball for L/K i 2012. Det er ikke få...

Miniputtene, lilleguttene, småguttene, småjentene, guttene og jentene fikk alle en tur opp på scenen til applaus fra de fremmøtte. Her vanket det en diplom til alle som takk for innsatsen, mens både småjentelaget, jentelaget og guttelaget fikk en ekstra liten påskjønnelse for kretsmesterskap (småjentene i samarbeidslaget Furuflaten Lyngen/Karnes) og seriemesterskap (5-er jentelag og 7-er guttelag).

Leder Johnny Hansen valgte å skryte av innsatsen som både styret i junioravdelingen, foreldre, trenere og spillere har stått for i 2012. Det har vært til tider hektisk aktivitet i Lyngenhallen og på Geitnes i år og målsetningen må være at det ikke blir noe mindre aktivitet i 2013.

Årsmøtet er i junioravdelingen holdes forøvrig 21. november.