Sankthansturneringa:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 17. Jun 2013

Alt på samme dag
Sankthansturneringa i Nordreisa blir en ren lørdagsturnering.

Turneringsoppsettet for Sankthansturneringa i Nordreisa er klart. Det blir ren lørdagsturnering, så det blir ikke behov for overnatting hvis man ikke absolutt vil :-)

Terminlisten for L/K finner dere her: http://www.cupassist.com/resultater/vis.php?turn=sthansturneringa2013v2

Første kamp går 11.20, så da går det greit å ta 09.10-ferga fra Lyngseidet. (Lurt å være ute i god tid, i tilfelle mye trafikk). Siste kamp går 16.40, så da har vi greit med tid til å rekke 18.30-ferga tilbake fra Olderdalen.

Følgende spillere blir med på turneringen:
Frida Letto
Tobias Bekkstrand
Anna van Gemert Ross
Regine Mortensen
Tordar Eidet Karlsen
Johannes Lundvoll
Markus Nordby

I tillegg sper vi på med Odin og Berger ved behov. 6-8 årslaget har også turnering samme dag.

Turneringen finner sted på Ymber Arena, som ligger på høyre hånd på langstrekningen rett før du kommer til selve Storslett. Lett å finne!

Lagleder for 9-10 årslaget blir Frank Bekkstrand. Evt. spørsmål rettes til ham eller til Torbjørn O.K.