6. divisjon: L/K 2 - Real Romsa 4-4

Postet av Lyngen/Karnes IL den 14. Aug 2013

Reell spenning mot Real Romsa
Sterk prestasjon av L/K 2 på hjemmebane.

L/K ledet 4-1 tidlig i andre omgang etter en svært solid første omgang der ungguttene Markus Karlsen Skogheim og Magnus Wikbo Samuelsen (2) sto for scoringene. Spesielt Samuelsens første mål var en sterk prestasjon av den unge spissen.

Trond-Egil Larsen tok hjemmelaget opp i en 4-1 ledelse på en suser av et frispark, men Real Romsa, som kjemper i toppen i divisjonen hadde et ekstra gir mot slutten og berget til slutt 4-4 mot L/K-laget.

Småbittert, ettersom RRs siste mål kom veldig sent. At L/K hadde flere smellfeite sjanser etter det igjen gjør at det alt i alt hadde vært fortjent om hjemmelaget hadde tatt alle poengene. Real Romsas trener Håkon Winther, med fire suksessrike sesonger i L/K-trøya, kunne dra tilbake til Tromsø med ett poeng. Artig gjensyn også med den godgutten Tord Morten Moen Peltoperä – også han med en fortid i L/K.

L/K 2 er inne i et tøft kampprogram. Dette var den tredje kampen på en uke og fredag kommer den fjerde - borte mot Ramfjord 2 i SIF-bobla.

L/Ks lag:

Johan Valø