NM-cupen

Postet av Lyngen/Karnes IL den 20. Mar 2014

Klar for kvalikkamp
Cupkamp søndag i Skarphallen

Vesten er kastet: Søndag spiller L/K og trener Andre Fagerborg cupkamp mot Skjervøy. Her er han flankert av Mats-Haakon Karlsen, Edvard Hamnvik Sagelv, Freddy Skogvang, Stian Kviteberg, Oskar Leiros og Lars Petter Rotvold Nilssen.
L/K møter Skjervøy til cupmatch søndag. Kampen går klokken 16.00 i Skarphallen etter først å ha blitt satt opp på Geitnes stadion.

På grunn av værforholdene tidligere i uka ble kampen flyttet fra Geitnes og dermed skal slaget om Nord-Troms stå innendørs i år.

L/K vil oppdatere kampen på våre Facebook-sider, som dere finner her:

Skjervøy, som møtte L/K i heisen mellom 3. divisjon og 4. divisjon, har gjort en god figur i Vinterserien og må for første gang på flere år tåle et favorittstempel mot 4. divisjonslaget L/K. Sistnevnte har spilt lite kamper i vinter men målsetningen må uansett være å ta seg videre fra 1. kvalikrunde.