Pressemelding: Skogheim trener ut sesongen

Postet av Lyngen/Karnes IL den 31. Aug 2024

Markus Karlsen Skogheim gir seg som L/K-trener etter sesongen.

Markus Karlsen Skogheim (26) har informert styret i Lyngen/Karnes IL og spillerne om at han ikke forlenger kontrakten med L/K etter inneværende sesong.

Markus har vært hovedtrener for Lyngen/Karnes A-lag de siste tre sesongene. Han har siden han overtok i desember 2021 gjort en strålende innsats i det som har vært hans aller første trenerjobb - som pur ung hovedtrener i moderklubben. Alltid engasjert, oppdatert og opptatt av å utvikle laget, spillere og klubben.

Styret i Lyngen/Karnes retter på vegne av seg selv og klubben en stor takk til Markus for hans dedikerte innsats og bidrag som hovedtrener, og ønsker han lykke til videre når sesongen er avsluttet!

Lyngen/Karnes er samtidig takknemlig for at Markus fullfører sesongen i klubben, og at han på et såpass tidlig tidspunkt har gjort det klart at han ikke fortsetter som trener. Det er ryddig, og gir klubben god tid på å finne hans erstatter.

Nå er fokuset til både Markus og L/K å få en best mulig høstsesong med både L/K og L/K 2.

Kontakt:

Tone Iversen