Slakt på TUIL Arena

Postet av Lyngen/Karnes IL den 12. Sep 2015

L/K har ingen god statistikk på bortebane mot TUIL 2 - uansett hvilket lag de stiller. Denne kampen stilte dalingene med et godt lag med flere A-lagsspillere og det ble etter hvert veldig tøft for det unge L/K-laget.

Det sto 3-0 til pause og endte med hele 8-0 til hjemmelaget til slutt. L/K hadde for alvor blandet seg inn i gullstriden, men både poengmessig og med tanke på målforskjell var TUIL-kampen en alvorlig trøkk for Dan-Håvard Johnsens menn.

L/Ks lag:
Kristoffer Granås, Stig-Roar Hansen Rognli, Joachim Olaussen, Aleksander Skatland, Jonas Samuelsen, Kristian Bjørn Hansen, Jan Robin Bjørn, Marco Mathisen, Mads Bjørkly, Christer Steinvik, Markus Skogheim

Innbyttere: Johan Valø, Einar Skogheim, Vebjørn Isaksen, Chris Skare, Oskar Leiros.