Skarp i første kamp

Postet av Lyngen/Karnes IL den 17. Des 2006

Terminlistemøtet for TiTo-serien lørdag førte til forandringer i seriespillet.

I det første oppsettet fra kretsen var Salangen satt opp med hjemmekamp mot L/K i første serierunde. Salangen var meget skeptisk til oppsettet, som medførte at de måtte ha sin naturgressbane klar til kamp allerede 21. april.

På terminlistemøtet i går fant kretsen ut at det beste var å bytte serierunde 3 med serierunde 1. Dermed blir det Skarp 2 som står på motsatt banehalvdel i serieåpningen 2007. Dermed får LK også utsatt sin seriestart med to dager ettersom Skarp 2 spiller sine kamper på mandager.

Også kampen mot FK Senja på sankthansaften er flyttet på. Dette etter ønske fra Senja. De ville ha kampen flyttet fram noen dager, og det gikk L/K med på.

Andre mindre justeringer er også gjort, både i 3. divisjon og i 4. divisjon, blant annet for å få flere dobbeltkamper på høsten (der A-laget spiller først og B-laget etterpå). 4.divisjons-forandringene blir dog avklart i eget møte mandag.

Se hele oppsettet for TiTo-serien her: