Følstad tilbake

Postet av Lyngen/Karnes IL den 30. Aug 2007

Frode Følstad er klar for innsats for L/K igjen. Han har faktisk vært i klubben hele sesongen...

Vadsø-stopperen har vært i Skarp i vinter, vår og sommer etter at han forlot L/K ri vinter. Nå viser det seg at overgangspapirene aldri ble effektuert av Skarp og at Følstad i praksis har stått i L/K hele tiden!

Nå var det meningen at Følstad tuansett skulle ta overgang tilbake til L/K før fredagen og stengningen av overgangsvinduet. Men så viste det seg altså at Frode står i klubben fra før.

Følstad ble som kjent alvorlig skadet i L/KS første kamp i 2. divisjon i 2005 og han har faktisk ikke spilt seriefotball siden. Følstad er ennå ikke restituert i knærne men har trent med L/K de siste ukene og viste svært lovende takter.

Følstad er imidlertid ikke så langt unna matchformen og han bidrar uansett til en skikkelig konkurranse om plassene i L/K-forsvaret. Det trengs i løpet av en lang høst.

Følstad kom til L/K sommeren 2002 og var fast inventer i midtforsvaret vårt helt til han ble skadet i Lofoten i april 2005.