Tap på grusen

Postet av Lyngen/Karnes IL den 8. Jun 2008

Det er fortsatt noe som heter hederlig tap for L/K2.

For med et par uventede forfall tett opp til match, i tillegg til forventet mannskapstrøbbel på forhånd på grunn av HV-øvelse, konfirmasjon og skader, ble det veldig tøft for L/K2 å stille slagkraftig mot Ringvassøy i dag.

Kun 11 mann hadde Tor Arne Solvang til disposisjon før kamp, og flere av disse spilte sin første B-kamp for sesongen. Det holdt til 0-1 til pause. Til andre omgang var det bare ni mann igjen, men likevel klarte faktisk L/K2 å holde nullen i andre omgang - ikke minst på grunn av keeper Henning Hansen.

Alle 11 på Geitnes-grusen fortjener skryt i dag, og en ekstra stor blomst til Tore Larsen, som med sine snart 52 år gjorde sin debut for året med nitti stive minutter. Imponerende! Tore hadde forøvrig sønnen Cato med seg på banen i dag - også han gjennomførte 90 minutter i sin årsdebut for B-laget.

Disse stilte i rødt i dag: Henning Hansen,Andreas Holm, Thomas Leonhardsen, Jan Robin Bjørn, Åmund Rognli, Tore Larsen, Cato Larsen, Espen Haugen, Stian Kviteberg, Vegard Bjørn Olsen, Jonas Samuelsen.

Dommer: Johnny Olsen