Treningsleir i Piteå - Italia vant

Postet av Lyngen/Karnes IL den 22. Jul 2008

Steffen "Gattuso" Dreyer og co klarte det Italia ikke klarte i Sveits og Østerrike.

Visekaptein Dreyer tok nemlig sitt lag Italia til seier i L/Ks internturnering i Piteå. I firelagsturneringen var Italia det beste laget. Italia tapte i inledningskampen mot Nederland, men vant resten av kampene. På laget spilte i tillegg til Dreyer Magnus "Zola" Minde, Tor Arne "Materazzi" Larsen, Freddy "Totti" Skogvang og keeper for anledningen Mats-Haakon "Zoff" Karlsen.

På de neste plassene kom forhåndsfavorittene England, med Ole Oscar Ross, Øyvind Garfjell, Frode G. Larsen, Tom-Jørgen Gangsø og Michael Wæraas mens trener/leder-laget Nederland, anført av turneringens toppscorer, klubbens nestleder Trond Egil Larsen, tok tredjeplassen.

Det fjerde laget, Brasil, bestod utelukkende av juniorer uten tilstrekkelig erfaring i turneringsspill.

I dag er det kamp mot et lokalt lag, Hemmingsmark IF.