Årsmøte for økonomi er avholdt

Postet av Lyngen/Karnes IL den 10. Mar 2009

Fredag 20.mars ble det avholdt årsmøte i kantina i Lyngenhallen.

Årsmøtet i Lyngen/Karnes Idrettslag ble avholdt fredag 20.mars 2009 klokken 18.30 i kantina i Lyngenhallen.

Saker som var til behandling:

1. Regnskap 2008

2. Budsjett 2009

3. Anlegg

Referat:

Veldig få valgte å finne veien til fredagens årsmøte, men de få som møtte opp viste stort engasjement for klubbens videre utvikling.

Under behandlingen av årsregnskapet ble det lagt frem et underskudd for året 2008. Det ble fra styret redegjort for årsakene til underskuddet, og etter litt diskusjon ble regnskapet for 2008 godkjent.

Budsjettet for 2009 viser en relativt kraftig innsparing på de fleste områder. I tillegg ble det på årsmøtet presentert endel inntektsbringende tiltak som vi håper skal medføre at klubben skal kunne gå med overskudd i 2009.

Under anlegg ble anleggsplanen for de neste år gjennomgått, og da med særlig fokus på Geitnes Kunstgress.

Frivillig arbeid:

Av ting som ble tatt opp var det en god debatt rundt dette med for lite folk i viktige posisjoner til å sikre en fornuftig utvikling av idrettslaget. Her kan vi bare fra ledelsen oppfordre de som ønsker å gjøre en jobb for idrettslaget til å ta kontakt. Vi har behov for bistand på mange områder.

Årsmøtet ble avsluttet klokken 2016.