Årsmøte L/K: Ledelsen gjenvalgt

Postet av Lyngen/Karnes IL den 2. Mar 2023

Denne uken kunne L/Ks årsmøtedelegater klappe inn denne kvartetten i L/Ks hovedstyre.

Årsmøtet I Lyngen/Karnes foregikk i rolige former på Geitnes tirsdag denne uken og kulminerte med at hovedstyret, med leder Tone Iversen i spissen, ble gjenvalgt.

Dermed består L/Ks hovedstyre av leder Tone Iversen, nestleder Astrid Jørgensen Olsen, kasserer Ole Kristian Olsen og styremedlem Agnes Johansen. Styret fikk for øvrig berettiget skryt fra årsmøtet for både aktivitetsnivået i klubben 2022 og den innsatsen styret har lagt ned både på styrerommet og på diverse dugnader og tilstelninger. L/K har lagt bak seg et aktivt år - med mange små og større arrangementer, inkludert et vellykket høstlotteri som ga en pen slump med penger inn i kassa.

Så ble det valgt nye koster i ledervervene i junior- og senioravdelingen i fotball. Linda Skog er ny leder i senioravdelingen, mens Siri Rodahl Johansen tar over som leder for junioravdelingen. Ole Kristian Olsen er leder for anlegg.

Kasserer Olsen kunne for øvrig legge fram et regnskap med et lite femsifret overskudd og økonomien ellers i idrettslaget er også sunn. Det skal jobbes videre med en sportsplan, som styret fikk fullmakt til å vedta i 2023. Det skal også utarbeides en klubbhåndbok som styret også har fått fullmakt til å vedta når den foreligger.

Det skal også ansettes ny daglig leder i 40 prosent stilling etter at Roger Jensen sluttet i stillingen i fjor.