Årsavslutning for aldersbestemt: Heder og ære og mange godord

Postet av Lyngen/Karnes IL den 8. Nov 2018

Tirsdag avholdt aldersbestemt fotball i L/K årsavslutning på Polleidet. En god tradisjon med pizza og brus til alle og ikke minst med deltagerdiplomer til spillerne

En fullsatt sal med spillere, trenere, lagledere og foreldre og foresatte kunne hedre de som hedres bør i en sådan stund. Alle barna som har stått på gjennom sesongen - både i seriespill og i turneringer.

Flere av lagene har oppnådd gode resultater både i turneringer og i serien - hvorav jentelagets seier i Altaturneringen står som et av de sportslige høydepunktene.

Viktigst er det imidlertid at flest mulig barn i Lyngen har et tilbud. Gledelig nok at mange deltar i fotballen og vi har plass til enda flere! Samarbeidet med naboklubbene er også godt, noe både konferansier Rune Lillevik og flere av trenerne trakk fram.

9-10-åringene er en imponerende gjeng. Her sammen med trenerne Agnes Johansen, Frode Karlsen, Jørn-Willy Hansen og Siri Rodahl Johansen.

Fem av klubbdommerne som har stilt opp i år på aldersbestemte kamper: Tordar Eidet Karlsen, Thea Runedatter Fyhn, Regine Mortensen, Emilie Karlsen Jegervatn og Odin Sørensen.

Til slutt ble trenerne æret med en blomsterkvast til hver for innsatsen i 2018. Trenerne på aldersbestemt gjør en uvurderlig jobb for barn og unge i kommunen og fortjener alle blomster og godord de kan få. Takk for jobben - alle sammen!