Uavgjort i Dåfjord

Postet av Lyngen/Karnes IL den 3. Jun 2007

L/Ks 4. divisjonslag spilte uavgjort på Ringvassøy i dag.

To mål av Fredrik P. Johansen og ett hver av Øyvind Garfjell og Magnus Minde sørget for uavgjort 4-4 på Dåfjord gress i ettermiddag. L/K 2 ledet 4-3 mot slutten av kampen, men på overtid scoret hjemmelaget etter corner.

Dermed 4-4, et resultat L/K-trener Tor Arne Solvang syntes var greit utfra spill og sjanser. RIL er jo ikke noe hjemmelag å kimse av heller - de har feks. skalpen til serieleder Nordreisa i beltet. Med andre ord nok en bra prestasjon av det unge L/K-laget - 11 av 13 på banen i dag 20 år eller yngre.

L/K 2 ledet forøvrig 3-2 til pause.

L/K 2 har nå 13 poeng etter 6 kamper og befester med det posisjonen i teten av 4. divisjon - to poeng bak serieleder Nordreisa.

L/K 2s lag: Vegard Samuelsen; Stig-Roar Hansen Rognli, Jan Robin Bjørn, Trond-Egil Larsen, Stian Stenhaug, Stian Kviteberg, Andreas Holm, Ole-Oskar Ross, Fredrik P. Johansen, Øyvind Garfjell, Kristoffer Fagerborg.

Innbyttere: Magnus Minde og Robin Samuelsen

Gult kort L/K: Fredrik P. Johansen (hans andre for sesongen)