Tap på Bardufoss

Postet av Lyngen/Karnes IL den 5. Aug 2007

I dag utlignet fotballguden litt av hellet L/K hadde i går.

For mens A-laget kunne prise seg lykkelig over tre poeng i Bardu i går, måtte B-laget se at en ledelse og et klart spillemessig overtak renne ut i sanden. Til slutt tapte L/K 4-2, etter mål av Frode G. Larsen og Andreas Holm - sistnevntes mål på langskudd.

- Det er nesten vanskelig å si hva som skjedde. Men vi rundspilte BOIF i første omgang. Vi kunne ledet både 4-0 og 5-0, og da ville vi ikke vært spesielt effektiv. I andre omgang hadde vi også full kontroll helt til vi scorer et selvmål - tyve minutter før slutt. Da tar BOIF over og scorer to til, sier L/K-stopper Trond Egil Larsen.

Frode G. Larsen fikk redusert til 3-2 nærmest på overtid og L/K 2 kjører alt opp for å få utligningen, men i stedet er det BOIF som setter punktum med 4-2.

L/Ks lag: Thomas Leonhardsen; Jan Robin Bjørn, Stig-Roar Hansen Rognli, Kristoffer Fagerborg, Trond Egil Larsen; Ole-Oscar Ross, Andreas Holm, Frode G. Larsen; Øyvind Garfjell, Stian Kviteberg, Alexander Løvland Rygh.

Innbyttere: Robin Samuelsen og Stian Stenhaug.

Ingen gule kort til L/K