Ny B-lagsseier

Postet av Lyngen/Karnes IL den 17. Jun 2006

Fjerdedivisjonslaget til L/K går fra seier til seier nå.

4-1 over Ringvassøy var nesten i overkant, men selv om RIL lå foran oss på tabellen før kampen så fremstod de ikke som et topplag i dag.

L/K kom riktignok under med 1-0, men hjemmelaget kom raskt tilbake med mål av fine mål av Øyvind Garfjell og Mats Håkon Karlsen. Sistnevnte hadde for sikkerhets skyld et dribleshow inne i feltet før han satte inn 2-1.

Det var også pauseresultatet. Den gamle goalgetter Frank Bekkstrand punkterte mer eller mindre kampen da han scoret 3-1 på et langskudd som RIL-keeperen på klønete vis fomlet i mål. Unge Garfjell satte punktum med 4-1.

L/Ks lag: Johan Båhl (Per Strømsbukt fra 20. min); Tor Arne Larsen, Frank Nilsen, Mats Håkon Karlsen, Kristoffer Fagerborg; Cato Larsen, Ole Remi Hausner, Stig Roar Hansen Rognli, Åmund Rognli; Frank Bekkstrand, Øyvind Garfjell.

Gult kort L/K: Åmund Rognli