Tap for juniorene

Postet av Lyngen/Karnes IL den 11. Mar 2007

L/K-juniorene gikk på en liten smell mot TUIL i kveld.

Det ble 6-1 til TUIL i NM-kvaliken for juniorer i Skarphallen i kveld. TUIL ledet 3-0 til pause etter en 1. omgang der de styrte det meste mot et litt nølende L/K-lag.

L/K startet andre omgang godt, men fikk 4-0 i fleisen tidlig og da var løpet kjørt. Øyvind Garfjell scoret L/Ks mål - på straffespark.

L/Ks lag: Jonas Gullesen, Stian Stenhaug, Kristoffer Fagerborg, Jan Robin Bjørn, Lars Johnsen, Ole Oskar Ross, Tom Jørgen Gangsø, Andreas Holm, Øyvind Garfjell, Fredrik P. Johansen, Robin Samuelsen.

Reserver: Thomas Einebakken Nilsen og Steffen Forfang.

Forøvrig ingen sisteårsjuniorer på dette laget. Den eneste L/K har, er skadede Morten Nilsen.

L/Ks juniorer, som skal danne stammen på 4. divisjonslaget til L/K i år, spiller ny kamp i NM-cup-kvaliken onsdag - mot Slettaelva på Alfheim.

Lørdag var det forøvrig treningskamp, åtte mot åtte, i Lyngenhallen mot et Ringvassøy-lag på treningsopphold i Lyngen. L/K vant til slutt 10-0 med de samme 11 spillerne som startet mot TUIL i dag.