Klar for Alfheimgresset

Postet av Lyngen/Karnes IL den 15. Jun 2007

L/K har en nærmest skade-, fraværs- og karantenefri stall foran møtet med Kvaløysletta i kveld.
Kampen, som står mellom nummer tre og fem på tabellen, går i storstua på Alfheim klokken 19.15 i kveld. Og L/K-trener Vegard Berg-Johansen har nok av folk å velge blant.

L/K sliter for tiden med lite skader og karantener, og til kampen mot Kvaløysletta er det kun Morten Nilsen som mangler av de som har spilt mye i år. Morten har de siste kampene spilt høyreflanke og hans fravær kan bety en sjanse fra start for enten Steffen Dreyer eller unggutten Ole Oskar Ross, som fikk sin debut på A-laget i seriesammenheng sist helg.

Men mulighetene for komponering av laget er mange, så det enkleste er nok å møte opp på Alfheim i kveld og se selv.

Forrige gang L/Ks A-lag møtte Kvaløysletta på bortebane, ble sifrene 0-10 til L/K. Det var i 2002 på Fløyabanen, men det er uhyre lite som tilsier noe lignende i dag. L/K går for seier, men møter altså ett av de bedre TiTo-lagene, med blant annet 0-0 på Skjervøy og 4-0 over Ishavsbyen på samvittigheten sålangt i år.