To Dreyer-mål sikret poeng

Postet av Lyngen/Karnes IL den 16. Jun 2007

Steffen Dreyer scoret to mål mot Storsteinnes og bidro til uavgjort-resultatet mot Storsteinnes i ettermiddag.

3-3 ble sluttresultatet på det nye kunstgresset på Moan i ettermiddag. L/K tok ledelsen 0-1 ved Steffen Dreyer, men STIL kom kjapt tilbake og scoret to mål i løpet av ett minutt. 2-1 til pause. Etter pause scoret Dreyer igjen samt L/Ks egne storsteinnessing Magnus Minde, men også STIL scoret og dermed ble det 3-3.

- Uavgjort var egentlig greit. Vi var ikke helt på nett i dag. Vi hadde mye utskiftning fra forrige kamp og blant annet manglet hele midtbanen fra sist. Det er klart at vi merker det, sier L/K 2-sjef Tor Arne Solvang.

Magnus Mindes 3-3 scoring kom etter noen og 60 minutter, og det varendel sjanser etter det også. Men det ble ikke flere mål og dermed må L/K 2 gi fra seg tabelledelsen til Nordreisa.

* Alexander Løvland Rygh (20) spilte sin første kamp for L/K etter sitt comeback i moderklubben.

* Steffen Dreyer har nå seks mål på de to 4. divisjonskampene han har spilt. Dermed er han toppscorer på B-laget sammen med Fredrik P. Johansen.

* Magnus Minde scoret sitt tredje mål i år - like mange som kvikkfotkollega Øyvind Garfjell.

* Midtbanetrioen som har spilt de seneste kampene i lag, Ole Oskar Ross, Stian Kviteberg og Andreas Holm, manglet alle sammen i dag. Ross startet A-kampen mot Kvaløysletta i går mens Holm og Kviteberg manglet på grunn av sydentur og jobb. Også stopper-klippen Trond Egil Larsen goalgetter P. Johansen manglet fra den "faste" 4.divisjonsoppstillingen i dag. Sistnevnte hadde tre gule kort.

L/Ks lag: Vegard Samuelsen; Stian Stenhaug, Jan Robin Bjørn, Uno Nesvik, Stig Roar Hansen Rognli; Rune Larsen, Kristoffer Fagerborg, Lars Wikbo; Øyvind Garfjell, Magnus Minde, Steffen Dreyer.

Innbyttere: Alexander Løvland Rygh og Robin Samuelsen

Gult kort L/K: Uno Nesvik