Seiersrekken brutt for L/K 2

Postet av Lyngen/Karnes IL den 21. Sep 2008

Comeback-faktoren ble litt for stor i dagens kamp mot Storsteinnes.

L/K 2 lå under 0-4 til pause, men vant i det minste andre omgang 2-1. Dermed 2-5 tap for L/Ks andrelag, som ikke fikk til all verden før pause. I andre omgang var det mer fasong på laget, paret med at hjemmelaget begynte å gå tom. Nå var det nok endel som var tomme på L/K 2 også, og man maktet aldri å ta inn ledelsen til Storsteinnes.

L/Ks keeperproblem på B-laget fortsetter, og i dag måtte A-trener Dan-Håvard Johnsen og Alexander Løvland Rygh ta hver sin omgang. Det gikk greit, men et par av målene hadde nok vært unngått med en utdannet keeper i mål.

Mannskapstrøbbel førte til comeback for både Trond-Egil Larsen, Torbjørn O. Karlsen og, aller mest gledelig, Jørn F. Berger. L/Ks fysioterapeut tok turen til hjembygda for å hjelpe L/K, og kronet en god kamp med en målgivende og et vakkert mål!

L/Ks lag: Dan-Håvard Johnsen; Kristoffer Fagerborg, Trond-Egil Larsen, Jan Robin Bjørn, Åmund Rognli; Torbjørn O. Karlsen, Alexander Løvland Rygh, Andreas Holm, Espen Haugen; Fredrik P. Johansen, Magnus Minde

Innbytter: Jørn F. Berger