L/K 2009 - terminlista for vinterserien klar

Postet av Lyngen/Karnes IL den 13. Des 2008

Vinterseriestart mot TIL 2

Det blir høyst kvalifisert motstand for L/K i vinterserieåpningen.

18. januar braker det løs med vinterseriekamper i en nyrenovert Skarphall. Oppsettet er nå klart og det er TIL 2 som blir L/Ks første motstander i det som offisielt heter Grand Cup.

Kampen går klokken 18.00, mens det helga etter er Skarp som står på motsatt banehalvdel. Den kampen går søndag kl. 20.00.

Av andre oppgjør verdt å nevne merker vi oss at siste kampen, såpass sent som 13. april, går mot Skjervøy IK. 21. mars er det duket for den potensielt tøffeste kampen i vinterserien - mot adeccoguttene i TUIL.

Forslaget til terminliste for TiTo-serien er forøvrig også kommet fra kretsen nå. Der er det terminlistemøte lørdag 22. desember og fra L/Ks side er det snakk om såpass mye omkalfatreringer at det ikke er noe stort poeng å bringe forslaget fram i lyset nå.

Det som er på det rene er at det mest sannsynlig blir sesongstart borte mot nyopprykkede BOIF 19. april klokken 15.00. Siste kamp for sesongen er satt opp borte mot Nordreisa 3. oktober.