FK Fotball-Ligaen:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 10. Jul 2009

Hausner tilbake i L/K

Ole Remi Hausner (21) skrev forleden under B-skjema for L/K.

Hausner er dermed tilbake i Lyngen/Karnes etter to og en halv sesong utaskjærs, med spill for Kvaløysletta og Ås IL.

Den slepne midtbanespilleren spilte to sesonger i L/K på midten av 2000-tallet og var fast innslag på midtbanen til Vegard Berg-Johansen i 2006-sesongen. Ole har den siste tiden bodd sørpå der han har spilt for 3. divisjonslaget Ås, men er nå tilbake i Tromsø.

Med Ole får vi en spiller med oversikt og ro med ballen og en fin pasnings- og skuddfot. Fortsatt unge Hausner vil tilføre en ny dimensjon til L/Ks spill både defensivt og offensivt.

Hausner, forøvrig onkelungen til trener Lasse, blir med på L/Ks treningsleir i Piteå og skal bruke tiden fram mot høstsesongen godt, slik at han kan bidra til en god andre halvdel av sesongen for L/K.

Hausner har foreløpig 34 A-kamper og tre mål for L/K.