4. divisjon, Skognes - L/K 1-0:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 20. Aug 2009

Tapte på Sjursnes
Det ble et knepent tap for 4.divisjonslaget til L/K på Bjørkmyra grus onsdag kveld.

Hjemmelaget Skognes vant 1-0 etter en scoring etter halvtimen. Da hadde Skognes hadde L/K 2 paradoksalt nok grei kontroll etter en god Skognes-periode i innledningen av kampen.

Lagleder Vegard Bjørn Olsen medgir at det ikke var ufortjent at Skognes vant, men at det likevel var L/K-sjanser som kunne ført til et annet resultat. Blant annet hadde comeback-mannen Robin Wikbo Samuelsen en stor sjanse like før slutt, men mål ble det ikke.

L/Ks lag: Erlend Strand; Kåre Johnsen, Jan Robin Bjørn, Tor Arne Larsen, Stig-Roar Hansen Rognli, Torgrim Sollid, Espen Haugen, Martin Strand, Jøran Grønnbakk Åsheim, Alexander Løvland Rygh, Rune Lillevik.

Innbyttere: Eivind Bekkstrand, Robin Wikbo Samuelsen.