FK Fotball-ligaen 2010:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 5. Feb 2010

Fortsetter som sponsor

NRK Petre-programmet FK Fotball var stolt sponsor for 3. divisjon avdeling 23 i 2009 - noe som resulterte i blant annet livedekning av flere kamper på riksdekkende radio.

Responsen fra klubbene på FK Fotballs sponsing i 2009 har stort sett vært udelt positive, noe som har kommet fram på de møtene kretsene har hatt med klubbene i etterkant av sesongen. Derfor er det grunn til være meget fornøyd med at Troms fotballkrets og FK Fotball, ifølge avisa Nordlys, nå er enige om et nytt år med FK Fotball-ligaen.

Dermed får L/K også sjansen til å gjøre en bedre figur i FK Fotball-ligaen enn tilfellet var i 2009. Da var vi riktignok med på den første direktesendte kampen på Bardufoss, men verken resultatet da eller prestasjonene utover i sesongen var så mye å kringkaste til hele landet.

Det hører jo med til historien at det heller ikke lyktes oss å få det til å klaffe med hjemmekamp når Thomas Aune og Aleksander Schau var i Troms, men i år skal vi sørge for at guttene får seg en tur til Polleidet for direktesendt kamp!