5. divisjon

Postet av Lyngen/Karnes IL den 4. Okt 2010

Andrelaget "rykker opp"
Til tross for en middels sesong i 5. divisjon, får L/K 2 mest sannsynlig et opprykk.

For med den nye serieordningen, blir L/K 2 ett av lagene i nye 5. divisjon som skal bestå av 16 lag fordelt på to avdelinger á åtte lag.

Det betyr at L/K 2 kan, avhengig av hvilken avdeling man havner i, møte de degraderte lagene fra gamle 4. divisjon - hvilket vil si lag som Ulfstind, Kvaløya og Ringvassøy.

?Vi sakser fra Facebook-siden til Troms Fotballkrets:

5. divisjon 2011 (forutsatt at ingen Troms-lag rykker ned fra 2. divisjon): Kvaløya, Ulfstind, Ringvassøy, Stakkevollan, Ramfjord, Tromsøysund, Krokelvdalen, Lyngen/Karnes 2, Foot 04, Salangen 2, Senja 3, Storsteinnes, Gluntan, Søndre Torsken, Finnsnes 2 og Skøelv i to avdelinger a 8 lag.

L/K 2 avsluttet forøvrig årets sesong med å tape 8-2 for topplaget Krokelvdalen. L/K hang med en god stund, men etter hvert ble det for tøft for L/K-rekruttene. L/Ks mål ble scoret av Fredrik P. Johansen og Jøran Grønnbakk Åsheim. På grunn av kollisjon med A-kampen mot Skarp, ble det også mye omrokkeringer på laget etter hvert som reservene fra A-kampen kom til L/K 2-kampen.

L/Ks lag: Kristoffer Granås, Hans Roar Karlsen, Jan Robin Bjørn, Lasse Simonsen, Kåre Johnsen, Stig-Roar Hansen Rognli, Rune Larsen, Jens-Georg Løvland, Tor Arne Larsen, Frode G. Larsen, Fredrik P. Johansen.

Innbyttere: Erlend Strand, Alex Løvland Rygh, Mats-Haakon Karlsen, Oskar Leiros, Jonas Samuelsen, Jøran Grønnbakk Åsheim, Martin Strand.