L/K 2010:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 4. Nov 2010

Her er året spiller
Øyvind Garfjell var L/Ks beste spiller i 2010.

Lørdag holdt L/K avslutningsfest for 2010-sesongen på Polleidet, sammen med damelaget til Furuflaten L/K. Og innimellom elggryta til trenerne Dan-Håvard Johnsen og Bernt Olav Johansen og selskapslekene til damelaget var det også viktig å kåre årets spiller i L/K 2010.

Årets sesong har bydd på en rekke gode prestasjoner fra mange spillere og sånn sett var det mange kandidater å velge i. Likevel er det nok ikke mange som reagerer på at prisen til slutt gikk til backfenomenet Øyvind Garfjell - som i 27 kamper i 2010 stort sett har imponert i de fleste av dem.

Øyvind har 123 kamper og 31 mål for L/K og er et ekte L/K-produkt fra han startet i Lyngenhallen i seksårsalderen. Han debuterte i 2006-sesongen på A-laget og har spilt mye på A-laget siden. Fram til og med 2009-sesongen har de fleste av kampene vært på venstrevingen, men foran årets sesong ble Garfjell flyttet ned på venstre back. Med sin fart, teknikk og sin underbare venstrefot har han herjet opp og ned på venstresiden hele sesongen.

L/K gratulerer Øyvind med prisen som de siste årene har blitt vunnet av Lars Wikbo (2004), André Fagerborg (2005), Jens Georg Løvland (2006), Jørgen Vik (2007), Rune Lillevik (2008) og Andreas Løvland (2009).