L/K 2011

Postet av Lyngen/Karnes IL den 13. Des 2010

Jørgen har forlenget
3. divisjons beste keeper spiller for L/K også i 2011.

Jørgen Vik (20) har bestemt seg for å gå løs på sin totalt 4. sesong i L/K-trøya. Han har ifølge sportslig leder Bernt Olav Johansen signert en ny ettårs-kontrakt med oss og dermed er en av de absolutt viktigste brikkene foran neste sesong på plass.

Jørgen var blant L/Ks absolutt beste spillere i sølvsesongen 2010 og det er et massivt "boost" for klubben at han forblir i L/K-buret. I Jørgen har L/K en god, seriøs og stabil keeper - et kinderegg som mange andre både på dette nivået og på nivået over kan misunne oss.

Jørgen Vik har da også vært en etterspurt mann etter sesongen 2010. Flere klubber har vært ute etter dalingen, og derfor er vi ekstra takknemlig for at Vik blir hos oss i 2011 også.