Olsen i Viking:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 14. Aug 2011

Debuterer med cupkamp
Trond Olsen er på plass i Viking og får tillit fra start.

L/K-gutten forlot i forrige uke Trondheim og Rosenborg til fordel for Stavanger og Viking. Etter to og et halvt år i Rosenborg, og to seriegull for trønderne, valgte Trond å forlate RBK for å få mer spilletid. Åge Hareide og Viking ble dermed løsningen.

Søndag kveld får Trond sin debut for Viking i cupkvarten mot Brann. Trond har fått venstreving-plassen i Vikings 4-3-3-formasjon, hvilket burde passe lyngsværingen perfekt.

Trond har fått draktnummer 27 (hvilket tilsvarer Trond alder) og vil bidra med fart, innlegg og ikke minst ventrefotsskudd for Stavanger-klubben - som med ett har blitt en populær klubb i Lyngen.

Moderklubben ønsker Nord-Troms beste og mest suksessfulle spiller gjennom tidene lykke til i ny klubb. Vi er stolte!

Les hva Vikings nettsider skriver om Trond her!