5. divisjon. RUIL - L/K 2

Postet av Lyngen/Karnes IL den 24. Aug 2011

Bare nesten mot RUIL
L/K2 lå under 5-1, før opphentingen begynte. Men det holdt ikke helt.

L/K2 tok ledelsen i kampen ved Jonas Samuelsen, men hjemmelaget Ramfjord, i sin eksiltilværelse på Stakkevollan kom grusomt tilbake og ledet en stund 5-1. L/K 2 kom med en sterk sluttspurt, men det ble med tre reduseringer og 5-4 tap til slutt.

Steffen Dreyer startet på benken også på B-laget ettersom han ikke var 100 prosent kampklar til RUIL-kampen. Da han kom inn ble det imidlertid fart i sakene. Dreyer scorer to mål samtidig som han også bommer på straffe. Storfjordingens frispark fra 30 meter i vinkelen var utvilsomt beholdningen fra kampen. Det siste målet, eller rettere sagt 5-3 målet, sto Jens-Georg Løvland for.

L/Ks lag: Tommy Mortensen; Henning Skogvang, Magnus Henriksen, Hans Roar Karlsen, Stig-Roar Hansen Rognli; Jens-Georg Løvland, Oskar Leiros, Jonas Samuelsen, Ole Remi Hausner, Robin Wikbo Samuelsen; Ken Stian Olsen.

Innbyttere: Aleksander Elveslett Slettli, Steffen Dreyer, Tor André Einebakken Nilsen, Karl Erik Vaeng jr, Magnus Wikbo Samuelsen.