L/K i 5. divisjon:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 18. Jun 2012

Vant mot 10 mann
L/K 2 på vinnersporet igjen.

L/K sørget for at alle tre poengene ble igjen på Geitnes etter 5. divisjonskampen mot bunnlaget Ullsfjord søndag.

Bortelaget ble tidlig redusert til ti mann etter en sistemannsfelling. L/K gikk opp til 1-0 etter et pent angrep som banens beste, Ole Remi Hausner, satte sikkert i nota.

Jens Georg Løvland doblet ledelsen i 2. omgang, men USKs redusering gjorde at kampen ble mer spennende enn nødvendig. Hadde L/K vært uheldig, hadde USK fått seg et mål til, men seieren var fortjent nok.

L/Ks lag: Kristoffer Granås, Henning Skogvang, Rudi Dreyer, Erlend Strand, Aleksander Elveslett Slettli, Stig-Roar Hansen Rognli, Ole Remi Hausner, Martin Strand, Oskar Leiros, Robin Wikbo Samuelsen, Jonas Samuelsen.

Innbyttere: Sondre Jensen, Jens Georg Løvland, Magnus Wikbo Samuelsen