L/K 2013:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 7. Des 2012

Åpner med bortekamp
Terminforslaget for 3. divisjon tilsier en Vadsø-tur for L/K i første serierunde.

14. desember er det terminlistemøte for neste års 3. divisjon. I terminlisteforslaget som klubbene nå har fått tilsendt, ligger det an til en lang reise for å spille serieåpningen 20. april. L/K er nemlig satt opp med bortekamp i Vadsø mot Norild. En tøff start på sesongen for David Lundblads menn.

Første hjemmekamp blir 27. april - mot Hammerfest. Den kampen er for øvrig satt opp på Polleidet gress, men det er nok en av flere hjemmekamper på våren som skal spilles på Geitnes kunstgress.

18. mai og 25. mai blir grønne helger for L/K. Da er det først bortekamp mot nedrykkede Finnsnes, mens vi helga etter møter Fløya på hjemmebane. Siste kamp før ferien er satt opp 29. juni - borte mot Skarp. Samme lag møter vi også i serieavslutningen 5. oktober - da på Polleidet.

Vi presiserer at det vil bli forandringer på oppsettet i forbindelse med terminlistemøtet, men vi kommer tilbake til det endelige oppsettet.