Ramfjord 2 - L/K 2 1-10:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 17. Aug 2013

Ny storseier for syverlaget
Tosifret i bortekampen mot Ramfjord fredag.

Det ble til slutt 1-10 i SIF-bobla fredag etter 0-4 til pause. Lars Petter Rotvold Nilsen fulgte opp sine to mål for A-laget med ytterligere fire for L/K 2, mens Freddy Skogvang og Stian Kviteberg scoret to hvert.
I tillegg tegnet Tor Arne Larsen og Ken Stian Olsen seg på scoringslista - sistnevnte i sin første kamp for sesongen. En god kamp av L/K og en meget stødig forestilling av keeper Daniel Karlsen - som altså nesten klarte å holde buret helt reint gjennom 90 minutter med syverfotball. En bra prestasjon i seg selv.

L/Ks lag: Daniel Karlsen, Trond-Egil Larsen, Tor Arne Larsen, Ken Stian Olsen, Freddy Skogvang, Frode Følstad, Stian Kviteberg, Kristoffer Fagerborg, Lars Petter Rotvold Nilsen, Jan-Robin Bjørn.