Målrikt internoppgjør på Polleidet

Postet av Lyngen/Karnes IL den 10. Jul 2021

Bak fra venstre: William Sørensen, Yehya Alsuleman, Oskar Leiros, Aleksander Jensen, Gabriel Wikbo-Larsen, Gard Grønvoll Sommerseth, Vebjørn Isaksen, Tordar Eidet Karlsen, Jørgen Skog, Markus Karlsen Skogheim, Kristoffer Hansen Holst, Christian Karlsen, Berger Eidet Karlsen
, Ian Harper
Foran fra venstre: Samer Alsuleman, Einar Skogheim, Aleksander Larsen, Håkon Fossmo, Johan Valø, Håkon Jensen, Mikal Biendl, Odin Sørensen, Mika Johnsen, Nasim Shirzad, Marcus Hausner Christensen

Fin dag for internoppgjør på Polleidet fredag kveld.

Det var i sannhet et imponerende skue å se to fulle ellevere pluss reserver bestående av unge lyngsværinger entre gressmatta i finværet på Polleidet fredag ettermiddag.

Lagene bestod av en god blanding av spillere som er aktuell for 4. divisjon og andre som sikrer seg inn på 6. divisjonslaget til L/K - samt noen spillere fra L/Ks G15-lag, hvorav Gabriel Wikbo-Larsen allerede har debutert på A-laget, i tirsdagens treningskamp mot Ramfjord. Brødrene William og Odin Sørensen, som nylig gikk fra Glimt til Fredrikstad, var også hjemme i Lyngen og fikk seg en match med gamle lagkamerater. Samtlige 27 fikk vist seg fram for et ikke ueffent antall tilskuere på nytribunen på stadion.

Kampen i seg selv var tidvis intens, mens det i andre faser var litt mer feriefotballpreget. Dan-Håvard Johnsen ledet kampen med myndig og kyndig hånd. Det endte 6-3 til rødt lag etter to mål av Ian Harper, to av Kristoffer Hansen Holst og et hver av Isak Kristiansen og Nasim Shirzad. For blått lag scoret Yehya Alsuleman, Tordar Eidet Karlsen og Einar Skogheim. Sistnevnte på et klassefrispark med venstre fra drøyt 20 meter. Den var det i alle fall høyt divisjonsnivå på!

Rødt lag:

Mikal Biendl