Endelig seier i vinterserien

Postet av Lyngen/Karnes IL den 18. Mar 2006

Lyngen/Karnes knuste Salangen 7-2 i dagens kamp i Skarphallen.

Dagens oppgjør var sesongbeste av L/K. Laget førte hele kampen og ledet 3-1 til pause etter sjanseskapende og god fotball. Lyngen/Karnes fortsatte i samme sporet i andre omgang og til slutt stod det altså 7-2. Betryggende innsats mot et Salangen-lag som nok også i år vil hevde seg i toppen av TITO-serien. Rune Kristiansen gjorde to mål fra sin posisjon som spiss og Øyvind Garfjell som fortsatt bare er 15 år, scoret sitt første mål for A-laget.

Lag: Jørgen Vik; Jens G. Løvland, Jørn Berger, Stian Amundsgård, Freddy Skogvang; Andre Fagerborg, Lasse Hausner, Ken Stian Olsen; Steffen Dreyer, Rune Kristiansen, Øyvind Garfjell.

Innbyttere: Tor A. Larsen, Rudi Dreyer, Mats H. Karlsen.

Mål: Rune Kristiansen 2, Ken Stian Olsen, Steffen Dreyer, Øyvind Garfjell, Andre Fagerborg og Lasse Hausner.