L/K-avgang:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 4. Aug 2013

Steffen til Senja på lån
L/Ks storscorer prøver lykken i allnorsk fotball.

Steffen Dreyer har spilt de siste kampene for L/K etter å ha vært i tenkeboksen ift. videre fotballsatsing i vår. Steffen har ikke lagt skjul på at han har ønsket å prøve seg høyere opp i divisjonssystemet - åtte år etter at han spilte allnorsk fotball med L/K. Nå får han sjansen når han går på lån til FK Senja - som skal kjempe for å unngå nedrykk fra 2. divisjon.

Tidenes L/K-toppscorer spilte høståpningskampen mot Norild forrige helg, men i løpet av uka var klubbene enige om en overgang for spissen. Selv om L/K svekkes offensivt, så blir det spennende å se hva Steffen kan utrette i 2. divisjon i høst.

Bortsett fra et lite opphold i Nordkjosbotn høsten 2010 - vinteren 2011, så har ikke Steffen spilt seniorfotball for andre klubber enn L/K. Låneperioden går ut sesongen 2013 og vi ønsker Steffen lykke til i blått!