Tar seg av rekruttene

Postet av Lyngen/Karnes IL den 30. Apr 2016

L/K 2 spiller første kamp i sjettedivisjon i dag mot FIL/Storfjord 2. Og til den kampen er det duket for denne duoen, som gledelig nok har takket ja til å ha ansvaret for L/K-rekruttene i år.
Tom Jarle Isaksen og Reidar Skjerve har tung fotballfaglig ballast med seg fra mange år som trenere. Isaksen var faktisk trener for A-laget til Lyngen IL allerede i 1988, og har bakgrunn som spiller og trener for Karnes IL.
Han har vært mye involvert i L/K Ski, men skal nå lede 6. divisjonslaget vårt sammen med Reidar Skjerve - som har vært med i fotballmiljøet siden han kom til Lyngen i 1987 og som har vært trener både på aldersbestemt og på kretsnivå. To særs dyktige trenere som skal ta seg av L/Ks framtid - i samspill med A-lagstrenerne Garfjell, Vik og Larsen.

Med seg får Isaksen og Skjerve Charlotte Christensen som oppmann. Artig at Charlotte, storesøster til L/K-spilleren Marcus Hausner Christensen, hjelper til rundt laget!

Troppen til lokaloppgjøret på Furuflaten i dag klokken 16.00 er:
Johan Valø
Vebjørn Isaksen