L/K blir Bendit-arrangør

Postet av Lyngen/Karnes IL den 19. Jan 2008

Fotballforbundet gir Lyngen/Karnes tillit, som én av tre tromsklubber.

Det er Troms Fotballkrets som kommer med den gledelige nyheten om at L/K, sammen med TIL og Finnsnes, skal få arrangere Bendit-cup i år.

- Vi har vært igjennom en omfattende prosess hvor vi omsider har kommet frem til årets Bendit Cup-arrangører. Alle søknadene fra klubb er behandlet hos fotballkrets, i NFF og  i konsultasjon med Bama, forteller arrangementskomiteens leder. Totalt er det satt opp 56 Bendit Cup-arrangement i hele landet kommende sesong, sier Per Ravn Omdal, leder i arrangementskomiteen for Bendit-cup.

Mens TIL og Finnsnes har arrangert Bendit-cuper før, er L/K fersk som arrangør. Vi skal ha cupen 18. og 19. oktober, mens både TIL og Finnsnes avvikler sin cup i løpet av mai måned.

L/K takker fotballforbundet for tilliten, og satser på en skikkelig god fotballhelg i Lyngenhallen i oktober!