FK Fotball-Ligaen:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 17. Sep 2009

Larsen tar ansvar

Tore Larsen ble mandag oppgradert til hovedtrener i L/K sammen med Lasse Hausner. Larsen har fungert som spillerutvikler i L/K i år, men får et utvidet ansvar i de tre siste kampene i år.

En relativt prekær tabellsituasjon har gjort at laget ønsker å styrke trenerteamet. I forrige uke ble Roger Lange hentet inn som trenerkonsulent i Tromsø. Nå er det altså Tore som skal ta et tak for klubben. Tore har uvurderlig erfaring etter utallige år som spiller og trener i L/K og vil ha mye å bidra med på treninger, samlinger og kamp.

- L/K har et stort og godt trenerteam fra før av, men det har likevel vært slik at Lasse har vært endel alene på samlinger og kamper. Nå har Tore Larsen ryddet plass i timeplanen sin for å kunne være mer med rundt laget og det er vi veldig glade for. Nå må alle bidra for å redde L/K ut av en uvanlig vanskelig sesong, sier sportslig leder Torbjørn O. Karlsen i fotball senior i Lyngen/Karnes.