L/K FILs guttelag:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 24. Sep 2009

Tap 1-7 mot Tromsø i sluttspillet

Guttelaget til L/K FIL har stort sett slått alle lag i årets sesong, med et hederlig unntak; Tromsø G-93 har ved to anledninger, i semifinalen i Tromsø turneringa, og i sluttspillkampen på Geitnes, vist seg for sterke for Daniel Kristiansen sine utvalgte.
På Geitnes kunstgress ble resultatet tilslutt 1-7 til et meget sterkt Tromsø lag. Dermed ingen KM tittel på guttelaget denne sesongen, men laget skal absolutt være bekjent av den innsatsen som er lagt ned inneværende sesong.
Målscorer mot TIL var stopper Kåre Johnsen på en heading fra kort hold.
På lagbildet ser vi fra venstre bak: Kåre Johnsen, Sindre Dreyer, Hans Roar Karlsen, Andre Waage, Joakim Einebakken Nilsen, Andreas Løvland, Jøran G. Åsheim, Lars Morten Samuelsen.
Fra venstre foran: Øyvind Eriksen, Oskar Kleveland Leiros, Per Inge Stenhaug, Henning Skogvang, Joakim Jensen, Martin Strand og Aleksander Slettli.