Kronerulling:

Postet av Lyngen/Karnes IL den 1. Sep 2010

Kronerulling for Geitnes

Gi ditt bidrag til nytt kjøkken på idrettshuset!

Idrettshuset på Geitnes trenger nytt kjøkken og nytt utstyr. Kvinnegruppa "Geitskokken" har tatt initiativ til en kronerulling til dette formålet.

Kronerullingen vil henvende seg til både næringsliv og privatpersoner, som utfordres til å støtte tiltaket med et høvelig beløp.

Lerøy Aurora fronter kronerullingen fra næringslivet. De har bidratt med 5.000 kroner og har utfordret Sparebanken Nord-Norge på Lyngseidet, Elektro-Sport AS, JH-Regnskap, og Prix, Spar og Rema på Lyngseidet.

Innbetalinger til kronerullingen gjøres til kontonummer 4740.12.05639, kvinnegruppa "Geitskokken", v/Martha Karlsen, 9060 Lyngseidet.

Totalsum per 1. september: 31.500 kroner

Geitskokkens medlemmer har utfordret på følgende måte:

* Martha Karlsen har betalt 500 kr og utfordrer Kjersti Vråberg Johansen, Liss Grønnbakk og Noralf Jenssen.
* Torhild Hansen har betalt 500 kr og utfordrer Beate Ditlefsen, Jørn-Willy Hansen og Ann Olsen.
* Monika Skogvang har betalt 500 kr og utfordrer Kathrine Hoe, Mona Karlsen og Ann Helen Hansen.
* Wenche Fyhn har betalt 500 kr og utfordrer Tormod Rygh, Tom Jarle Isaksen og Grete Skille.
* Magdalene Bjørn har betalt 500 kr og utfordrer Reidun Karlsen, Lena Bjørn og Anita Båtnes.
* Grete Hansen har betalt 500 kr og utfordrer Are Biendl, Arvid Johansen og Viktor Olsen.
* Wenche Leiros har betalt 500 kr og utfordrer Kåre Karlsen, Emil Leiros og Frode Isaksen.

Geitskokken-medlemmene ber de som blir utfordret om å sende utfordringen videre til nye bedrifter og privatpersoner. De nye utfordringene sendes på epost til th@furstal.no eller på tekstmelding til 950 32393.

De nye utfordringene blir deretter kunngjort i Framtid i Nord.

Utfordringene følger her, og vil bli oppdatert fortløpende. Følg med om du blir utfordret og ta gjerne initiativ til å utfordre L/K-ere selv!

* Emil Leiros har betalt 500 kr og utfordrer Sigmund Forfang, Haldor-Inge Samuelsen og Tommy Osvaldsen.

* Kjersti Vråberg Johansen har betalt 500 kr og utfordrer Geir Hugo Hansen, Britt Grønnbakk og Ingeborg Karlsen.

* Øystein Sørvoll har betalt 500 kr og utfordrer Karl Johan Bjørn, Arvid Johansen og Steinar Paulsen.

* Erling Karlsen jr har betalt 200 kr

* Noralf Jenssen har betalt 500 kr og utfordrer Alf Karlsen jr (Karnes), Inge Hansen og Rolf Forfang.

* Steinar Paulsen har betalt 500 kr og utfordrer Halvard Olsen, Kjell Mikal Bjørklid og Asbjørn Forfang.

* Beathe Ditlefsen har betalt 500 kr og utfordrer Anette Hansen Holst, Hege Sørensen og Renate Bjørklund.

* Ingebjørg Mihlan har betalt 1.000 kr

* Sparebanken Nord-Norge har betalt 2.500 og utfordrer Lyngen Assuranse.

* Ann Helen Hansen har betalt 250 kr

* JH Regnskap har betalt 5.000 kr og utfordrer Lundvoll Maskinstasjon AS, Lyngseidet Bilverksted AS, Lyngseidet Autosenter AS og www.Ross.as.

* Furstål AS har betalt 3.000 kr og utfordrer Haplast, Ecotech, Arctic Plast, Akva Ren og Alu-Plast.

* Alf Karlsen jr (Karnes) har betalt 500 kr og utfordrer Rolf van Gemert og Kjell Olsen.

* Merethe og Sigmund Forfang har betalt 500 kr.

* Torbjørg Ross har betalt 300 kr.

* LyngenBuss har betalt 500 kr.

* Halvard Olsen har betalt 500 kr.

* Kjell Mikal Bjørklid har betalt 500 kr.

* Haplast Technology har betalt 3.000 kr.

* Kjell Charles Olsen har betalt 500 kr.

* Reidun Karlsen har betalt 500 kr og utfordrer Heidi Hansen og Herdis Larsen.

* Karl Johan Bjørn har betalt 500 kr og utfordrer Tor Inge Holm, Hugo Bjørn og Svein Harald Bjørn.

* Asbjørn Forfang har betalt 500 kr.

* Svein Harald Bjørn har betalt 250 kr.